Tjooobror :D <3

Hej,Igår var mamma och köpte lite saker så köpte hon till mej en ny mobil och då blev det en LG-T310.Den är skiiit braa :D <3
Sen köpte hon en rosa svart datamus :D <3

Ööö, har inte gjort så mkt i helgen har man vart hos min brorsa fille :D <3

Men på lördag innan vi skulle åka så  fick jag moa jasmin zoni ett erbjudande att sjunga vid ica i st:mellösa :D <3

lääängar tills nyår eller lite före oxå !!!

För dåååå får man träffffaaaa beettttiiiii<3333333333333333333333



Kolla min och Lollos blogg http://twofriend.bloggplatsen.se

vi har inte bloggat mkt för vi skaffade den i går :D <333

Kommer saknar mina älsklingar :(<33333


Inte mkt mer att skriva 


pusssohhhheeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0